2014. november 9., vasárnap

Erőszakmentes kommunikáció közelebbről



Immár nagykorúvá váltam, ha az Erőszakmentes Kommunikációt tekintem. Pünkösdkor letelt a 18. év első találkozónk óta Marshallal. Azóta gyökeresen megváltozott az életem.
14 éve tanítom is mindazt, amit tudok róla és saját tanulásom is folyamatos, hisz minden egyes csoporton új és új dolgot fedezek fel, ami csiszolja tudásomat.
Most az általam vezetett gyakorló csoportokat, klubokat szeretném azok figyelmébe ajánlani, akik már rendelkeznek EMK alapismeretekkel.

Minden másosik hétfő délelőtt fél 10 és fél 1 között, immár két és fél éve jövünk össze azokkal, akiknek nap közben van inkább idejük. Ebben az évben a páratlan heteken. 

Esti gyakorlásra pedig velem mostantól minden kedden 18-21 óra között nyílik lehetőség. Ugyanis októberben lezáródott egy fontos szakasza az életemnek: bezártam négy és fél éve működő Isteni Hancúr névre hallgató női klubomat. Míg valami újba fogok, gyakorolhatunk ;). EMK-t! Első összejövetelünk nov. 11-én este lesz. Helyszín most is a Kikötő.

Szeretettel várok minden érdeklődőt! Sajnálom, hogy a keddek ütköznek az EMK Caféval, de ez az egy hétközbeni estém, amit fel tudok ajánlani.

Helyszín: Bp. XIII. Hegedűs Gy.u. 49-51. 1/1. 20-as kapucsengő

Részletekről itt a blogon megjegyzésben, FB-on privát üzenetben, vagy e-mailben: jszentpeteri@yahoo.com (tárgy EMK gyakorlás) érdeklődhetsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése