2015. január 6., kedd

Boldog, gazdag, sikeres új évet Mindannyiónknak!


Amikor arra gondolok, hogy kezdő bloggerként is átlagosan havi 6-700 megtekintése volt az oldalamnak a Föld sok-sok pontjáról, örömöt és hálát érzek, mert megbecsülést, elismerést, biztatást kaptam ebből, KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!

Ugyanakkor, ha az elmúlt évemre gondolok, akkor elégedett és boldog vagyok, mert mérhetetlen mennyiségű szeretetet adtam és kaptam, ezt is köszönöm minden embernek, aki részese volt 2014-ben az életemnek!

Amikor felidézem az évet és benne 3 gyermekemet, akkor meghatottá és hálássá válok, mert összetartozás, meghittség, szeretet töltötte ki számomra az elmúlt 12 hónapot, köszönöm nektek: Juli, Bori, Laci!

Amikor a tanfolyamokra gondolok, melyeket vezettem, akkor elégedettség és öröm tölt el, mert fejlődést, közös értékrendet, összetartozás-élményt élhettem át minden alkalommal, köszönöm azoknak, akik velem voltak!

Amikor azokra az emberekre gondolok, aki az év során felkerestek engem személyes problémáikkal, nehézségeikkel, akkor meghatott és hálás leszek, mert bizalmat, elismerést, az élet szebbétételéhez való hozzájárulás lehetőségét kaptam Tőlük, köszönöm!

Ha arra gondolok, hogy a 2 trénerképzős csoportomból többen szerették volna folytatni velem a munkát és ez történik is, akkor büszkeséget és elégedettséget érzek, mert együtt növekedtünk, fejlődtünk, tanultunk sok mindent ebben a folyamatban, köszönöm Nektek, kedves kollégák ;)!

Amikor felidézem, hogy az elmúlt évben világot is láthattam, nem is akármilyen módon, akkor meghatottság, hála, szeretet önti el a szívemet, köszönöm a 2 embernek, akik ezt lehetővé tették és a legfontosabbak számomra!

Amikor arra gondolok, mi mindent éltem meg kívül és belül ebben az elmúlt évben, akkor döbbent, büszke, elégedett és meghatott vagyok, mert az őszinteség, bátorság, következetesség, kitartás, önmegvalósítás iránti szükségleteimet látom kielégülni, köszönöm önmagamnak!

Végül pedig, amikor az előttem álló évre gondolok, akkor izgatottá, remény- és bizalomtelivé válok, mert vár a lehetőség, esély, kihívás, megmérettetés és kaland, köszönöm, hogy részem, részünk lehet mindebben!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése