2017. március 1., szerda

Márciusi találkozónk


Nőknek önmagukról

Egy újabb kedves témám :).
Évekig vezettem kedd esténként egy női kört, ahol a cél önmagunk teljességének megélése volt. Egy ilyen kedd estére való készülődésben találkoztam először erősen elhanyagolt nőiességemmel. A mesékből jól ismert banya rázta felém átkozódva görbe botját. Az élmény annyira lesokkolt, hogy jó darabig csak néztem ezt a képet, így volt rá időm, hogy eszembe jusson az EMK tanítása: bizonyára rengeteg kielégületlen szükséglete(m) van, amikre eddig nem figyeltem, ezért olyan elégedetlen ez a ... Így aztán odafordultam hozzá, hogy meghallgassam mit is szeretne. Azóta is rendszeresen beszélgetek vele(m) és igyekszem azért tenni, hogy magkapja(m), amit kér.

Gyökeres változás indult hát el az életemben, mert végre komolyan veszem magam, az álmaimat, vágyaimat, szükségleteimet. Igyekszem, hogy önmagamnak én legyek az első. De bizony nem könnyű a több évtizedes rutint megváltoztatni. Gyakran kapom magam azon, hogy leintem őt, amikor jelentkezik, hogy akar valamit - azzal, hogy most nincs időm, energiám, kedvem. Aztán mindig fizetem az árát. Mert ki más lehet fontosabb nekem, mint önmagam? 
Hisz a szeretteimnek is csak akkor tudok szívből, maradéktalanul adni, ha én rendben vagyok...

Mivel az elmúlt hetekben 5 új nő jelentkezett nálam hasonló "önelhanyagolással", gondoltam, legyen egy hétvége, amikor odafigyelünk magunkra. Meghallgatjuk, mit akar a belső hangunk és kitaláljuk, hogyan tehetünk Neki eleget. 
Kihangosítva, tömbösítve, de legalább odafordulunk és megkérdezzük, ahogy a mesebeli paripa megkérdi a szegény legényt, aki elindult szerencsét próbálni: Mit parancsolsz, kedves gazdám? Vagy ahogy egy anya fordul oda újszülött csecsemőjéhez: gyengéd, szelíd hangon, hogy megtudja, mi hiányzik, miért sír a szeretett lény ...

Szeretettel várok minden hölgyet, nőt, lányt, asszonyt, anyát, aki időnként hiányzik önmagának!
Természetesen EMK, de most sem kell feltétlen az EMK ismerete.

Időpont: 2017. március 18-19.
Helyszín: Lélekszíntér, Bp., XIII. Szófia utca 15. 3. em. 2-es kapucsengő
Érdeklődés, jelentkezés: jszentpeteri@gmail.com, +36302515554

Julianna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése